23 Ağustos 2011 Salı

The Ages of Love

Adam yeni taşınacakları evin içinde diz çökerek hayatında en çok istediği iki şeyin biri karşısındaki kadının hayatının her anında yanında olması ikincisi de iyi bir avukat olmak olduğunu itiraf ediyor kendisini nasıl bir girdabın beklediğini bilmeden.

Karşısındaki kadın ise bu sahnenin yaşandığı andan birkaç gün sonrasında ise aşkını öyle bir itiraf ediyor ki etkilenmeyecek herhangi bir erkek olduğunu düşünmüyorum.
- Sen gittikten sonra ilk iki gün arkadaşımla plaja gittik, kardeşimin çocuğuyla oynadım, zaman nasıl geçti anlamadım, hatta bazı şeyleri sorgulama şansım oldu bu iki gün içinde, neden seni özlemediğimi düşündüm. (bu konuşma her sabah skyp ya da msn herneyse karşılıklı yaptıkları görüşmede gerçekleşiyor, ve kadın bu cümleleri bitirdiğinde erkeğin yüzü hafif asılıyor)

-Üçüncü gün ise seni çok özlediğimi farkettim
- Dördüncü gün sensiz kendimi çok çaresiz hissettim
-Beşinci gün yani bugün ise nefes alamıyorum dön artık diyor ( tabi hafif gözyaşlarıyla) , dön diyor da adamın dönme durumu olmadığı için atlayıp adamın bulunduğu yere gidiyor sürpriz yaparak.

Tabi o beş gün içerisinde adamın başına neler geldiğinden bahsetmiycem. Bir erkeğin iradesinin nasıl çöktüğünü daha doğrusu nasıl çökertildiğini filme gittiğinizde izlersiniz)).

Filmin ikinci yarısında ise Robert De Niro'ya 65 yaşında aşkın neler yaptırabileceğini izliyoruz, tabi bu aşkın diğer adı Monica Belluci olunca katsayı da ona göre artıyor.)

Gerçek bir romantik komedi izlemek isteyen herkese kesinlikle kaçırmayın derim.

Hiç yorum yok: